Tänään oli mun synttärit :) Väkeä kävi ja hienosti Hillakin osasi olla. Bella tietenkin oli oikein innoissaan. Lapsia Hilla vähän jännitti, mutta muuten kaikki sujui hyvin.

En olekaan täällä esitellyt tätini uutta hevosta Centamoria "Centtiä". Tänään tätini juoksutti Centtiä ja mä olin vähän kuvaamassa sitä..

1244313777_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hillan kanssa ollaan vähän opeteltu seisomista ja vähän se jo alkaakin onnistua. Myös istuminen alkaa näyttää siltä, että se alkaa jäädä jo neidin päähän. Maahanmenoa treenaillen.

Mä oon ollu vähän laiska nyt Bellan tokoilujen kanssa.. Mutta kun kotona se tekee kaiken tosi hyvin.. Treeneissa ja uusissa paikoissa pitää siis enemmänkin treenata, koska tällä hetkellä meillä kokeissa pisteitä pudottaa se, että en palkkaa ja se, jos jossain on liian kivoja juttuja, niin ei voi B keskittyä seuraamiseenkaan ihan 100%..  Huomenna olisi kuitenkin tarkoitus ottaa vähän tokoakin.